joi, 17 martie 2011

Pitici tropa-tropa

Exact cand m-am bagat in pat m-a zgandarit un lucru: de ceva timp mi se atrage atentia de cat de des pomenesc o anumita persoana. Si in seara asta se pare ca a pus capac si am devenit mult mai constienta de repros. Si gata: piticii mei au inceput sa se alerteze si sa tropaie, pentru ca si-au dat si ei seama ca ma zgandara ceva și nu m-au mai lasat sa adorm. Vacarm total. Iar ca sa scap de tropa-tropa, sa pot si eu adormi ca e târliu, m-am gandit să impartasesc cuiva, chiar si abstract. Asta pana data viitoare ?!

P.S.

Am văzut in seara asta filmul romanesc „Ingerul necesar”. De fapt l-am revazut pentru ca prima data l-am văzut la tv si tineam minte ca m-a dezamagit sfarsitul, desi imi placuse pană la un punct.
Filmul e din 2007 si ma mira ca nu a avut deloc publicitate, față de tam-tamul colegului de an „4 luni, 3 saptamani si 2 zile” (pe care șșșt! să nu mai spuneți la nimeni: nu prea l-am apreciat). Imi pare bine ca in ultimul timp au aparut multe filme romanesti de calitate. Recunosc ca nu gust filmele care subliniaza dramele autohtone, gen „Moartea d-lui Lăzărescu”. Asa ca votez pentru ... „Concertul” sau „Nunta in Basarabia”.
http://www.youtube.com/watch?v=MqN2V6Fdtjw&feature=related

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu