sâmbătă, 2 aprilie 2011

Bloguim

Sâmbătă dimineața.... de obicei sâmbata e ziua de relaxare și incepe cu un film ușurel. Azi a inceput cu o informare legată de ce mai e prin oras in materie de evenimente si citit bloguri. Și uite așa, din blog în blog, afli chestii: că cineva a fost la Paris, ce a văzut, ce i-a plăcut, că un alt blog aniversează 2 ani, etc...

Imi place când citesc pareri despre filme pe bloguri. Am citit despre From Paris with love, care asteaptă pe compul meu de vreo 2-3luni ca să fie vazut și cred că azi i-a venit clipa.

Și trebuie sa mă declar fană a unui blog din lista mea. Viața de zi cu zi descrisă cu savoare... Mmm... ar mai fi blogurile de profil (arhitectura, urbanism, etc), pe care deși sunt acolo, adaugate la favorite, intru mai rar.

Si mai e un blog pe care tot astept de aproape jumatate de an sa apară o fotografie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu