duminică, 17 aprilie 2011

W.E

E weekend din nou. M-am trezit devreme, că doar în we te culci târziu şi te trezeşti devreme. Pentru ca nu am putut dormi aseara am vazut ”Malena”, e bine de vazut. Dar nu despre asta vreau sa comentez.

Cum m-am trezit dimineata, am avut timp sa ma lamentez, sa ma gandesc ca viața e grea și că unele persoane (adică eu) se agață prea tare de unele lucruri. Si așa mi-a venit in minte secvența cu rucsacul a lui George Clooney: pastreaza doar ce poti duce. http://www.facebook.com/video/video.php?v=105317682818085 Iar în momentul ăsta, rucsacul meu e foarte greu.

Despre filmul în sine „Up in the air”, nu e genul care sa te marcheze, dar e bun intr-o dupa amiaza de relaxare. Si cu toate astea am sa-l revăd, pentru scena cu rucsacul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu